TASAK


"The easier way of learning"

Przebieg projektu

Spotkanie nr 1 - 12 marca 2019
• Na spotkaniu poruszane były kwestie przedstawienia członków projektu oraz przedstawienie pomysłów na projekt.

Spotkanie nr 2 - 19 marca 2019
• Ostatecznie pod uwagę zostały wzięte trzy pomysły - “Bank pomysłów”, “Sterowanie muzyką” oraz “TASAK”. Omawiane były również kwestie podejścia merytorycznego do projektu - omówienie wykonania szkieletu projektu oraz wymagane aspekty stworzenia podstaw, na których powstanie projekt. Pod koniec spotkania wspólnie zdecydowaliśmy, że zaczniemy projekt “Bank pomysłów”, jednak po przedyskutowaniu między wszystkimi członkami grupy jednogłośnie stwierdziliśmy, że lepszym wyborem będzie jednak projekt zaproponowany przez prezesa Krzysztofa. Cała grupa stwierdziła, że projekt “TASAK” ma większe zapotrzebowanie wśród ludzi, dla których będzie stworzony.

Spotkanie nr 3 - 2 kwietnia 2019
• Na spotkaniu poruszane były kwestie planu pracy. Zaczęliśmy również wybór środowisk w jakich będziemy pracować. Aplikacja na telefon -> Android Studio, Stronę internetowa -> Hosting PHP, Baza danych -> MySQL.

Spotkanie nr 4 - 9 kwietnia 2019
• Na spotkaniu testowaliśmy w jaki sposób funkcjonują programy Socrative oraz Kahoot!

Spotkanie nr 5 - 7 maja 2019
• Na spotkaniu poruszane były głównie kwestie zasady działania naszego projektu TASAK. Wspólnie staraliśmy się ustalić w jaki sposób będzie się odbywało przypisywanie “pokoi” oraz ustalanie klucza do konkretnych sesji. Na spotkaniu omawiane było co do tej pory udało się nam zrobić.

Spotkanie nr 6 - 14 maja 2019
• Na spotkaniu omawiany był sposób działania projektu TASAK. Wspólnie zastanawialiśmy się jakie poszczególne etapy będą wyróżniane po kolei po dołączeniu studentów do sesji oraz po wystartowaniu sesji. Poruszana była również kwestia dopisywania specjalnego PINu umożliwiającego dołączenie studentów do sesji. Na spotkaniu omawiane było co do tej pory udało się nam zrobić.

Spotkanie nr 7 - 21 maja 2019
• Na spotkaniu Wspólnie staraliśmy się ustalić w jaki sposób będzie się odbywało przypisywanie “pokoi” oraz ustalanie klucza do konkretnych sesji. Na spotkaniu omawiane było co do tej pory udało się nam zrobić.

Spotkanie nr 8 - 4 czerwca 2019
• Na spotkaniu robiliśmy rozeznanie tego, co zostało zadane do zrobienia na poprzednim spotkaniu. Aleksandra i Marcin pokazali udoskonaloną wersję aplikacji na platformie WWW. Ich zadaniem było zrobienie wyświetlania, dodawania, usuwania oraz edycji pytań. Maciej G. miał za zadanie odpalić kod Kahoot Clona. Wszyscy razem sprawdziliśmy dany kod pod kątem przydatności użytku niektórych rozwiązań w naszym projekcie.

Spotkanie nr 9 - 18 czerwca 2019
• Podsumowanie tego, co do tej pory zostało zrealizowanie oraz ocena pracy poszczególnych członków zespołu.


Designed by Maciej Godek